zaterdag 2 juni 2012

DJ Fullhouse bij CF Beachdance

DJ Fullhouse stelt zich voor: Ik ben dus Sjoerd van der Steen een 18 jarige jongen uit Loenen aan de Vecht.
Ik heb CF, gelukkig niet zo'n hele erg vorm; ik doe bijna alles nog gewoon, ik volg een opleiding, ik werk en ik maak muziek, heel veel muziek.

Natuurlijk brengt CF nogal frustratie's met zich mee, of je het nu mild hebt of heel erg, ik moet ook gewoon 30 pillen per dag slikken en kan niet even lekker mee als mijn DJ vrienden nog even door willen halen, maar muziek maakt mij altijd weer helemaal vrolijk.
Ik ben al vanaf mijn 5e aan het drummen en doe sinds ongeveer anderhalf jaar nu ook produceren van me eigen muziek en mijn mixen.
Ik ben in die anderhalf jaar echt super gegroeit en heb ook veel geleerd, ik ben nu elke laatste woensdag van de maand te horen op een provinciale radiozender en  draai bijna elk weekend wel op een feest.

Sinds december zit ik ook een beetje bij SLAM!FM,: Ik kwam daar niet door me ziekte gewoon door puur toeval, totdat het opviel dat ik natuurlijk pillen in moest nemen voor als we wat ging snacken bij bv de MacDonalds, of als ik niet meeging naar een afterparty.
Toen hebben ze mij gevraagd of ik er iets over wou vertellen op de radio, dit heb ik toen gedaan samen met Johanna Vermeulen van de NCFS

.
Ik heb eerst met haar een gesprek gehad over van alles en nog wat, uiteindelijk hadden we het over Beachdance en ik zei dat het me wel leuk leek om daar een keer bij te draaien, omdat ik natuurlijk DJ ben en CF heb, een leuke combi dacht ik zo.    DJ Fullhouse mix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.