zondag 12 juli 2009

Nog 1 week te gaan



Nog 1 week te gaan tot CF Beachdance.
Net als de vorige jaren loopt mijn stress meter weer op.
Als ik nu naar buiten kijk denk ik; Wat nu naar beneden komt, krijgen we volgende week niet. Ieder jaar zijn de weergoden ons gunstig gestemd geweest.
Volgens de weerberichten gaat de temperatuur op lopen naar een comfortabele 25 graden met een verkoelend windje.

En als het weer het even laat afweten hebben we de CF Lounge; een mooie open tent, want we moeten het wel een openlucht evenement laten zijn!!


Ik verheug mij heel erg op de mooie zonsondergang en zoveel CF gezelligheid.

1 opmerking:

  1. 25 graden met een verkoelend windje..
    ik wil dat weerbericht ook zien!
    Weeronline geeft vrijdag 20 graden.
    Weer.nl geeft zaterdag in bloemendaal aan zee 15-19 graden en windkracht 5! Met een grijze regenwolk met zonnetje erachter.
    Gelukkig is dit nog een week weg en kan het nog veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.