vrijdag 1 januari 2010

Een nieuw jaar met nieuwe kansen


Allereerst wil ik iedereen een fantastisch 2010 en nog velen daarna toe wensen.
De Decembermaand vind ik een maand van bezinning en met de afsluiting van het oude jaar kijk ik vol goede moed naar de toekomst.
Terwijl ik de schaatsen uit het vet haal denk ik ook al weer na over de zomer van 2010. Ik verheug me op een zon overgoten strand bij het gezellige Woodstock 69 tijdens CF Beachdance op 26 juni. Dit jaar zal het toch een keer echt mooi weer kunnen zijn want dat maakt het toch allemaal veel leuker.
We zijn al weer druk met de voorbereidingen; Sunparks (voorheen Center Parcs) heeft weer bungalows ter beschikking gesteld. Ook dit jaar mogen weer een aantal mensen in het luxe Novotel Schipholairport gratis blijven slapen. Er wordt al hard nagedacht over de T-shirts en het programma. Leuke zonnige vooruitzichten in deze koude periode. Ik hoop van harte dat er weer veel CF-mensen naar CF Beachdance komen om te genieten van bijzondere ontmoetingen en momenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.