zaterdag 25 juli 2009

Foto galery






Deze blog begin ik met een foto van Dimitry!! Want de meeste mensen weten niet wie hij is: Dimitry van Fun Shirts komt ieder jaar met een doos vol prachtige T-shirts voor de DJ's en bezoekers van CF Beachdance waardoor we allemaal mooie souvenir T-shirts aan een bijzondere dag overhouden.

In het CF Cafe heb ik mijn beleving van CF Beachdance in de fotogalery weer gegeven.
Ook een foto van de dag na CFBD, waar onze Crew assistent laat zien hoe lekker een biertje op het strand kan smaken..................nou ja.........het echte proeven laat hij aan zijn vader over.

Verder probeer ik de sfeer van CFBD over te brengen, bijzondere vriendschappen maar ook de aanwezigheid van mijn moeder ondanks dat ze enkele weken geleden een operatie moest ondergaan om de gevreesde ziekte te bestrijden. Ben best trots op haar, dat ze met haar 80 jaar bij CF Beachdance aanwezig was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.